Vissza

Dacia Logan MCV

Tout savoir sur... Vissza

Motorválaszték

  • Motorok széles választéka

    Az Dacia Logan MCV benzines és dízelmotorjai minden felmerülő igényt kielégítenek. 

    Kétféle benzinmotort ajánlunk: 1.2 16V 75LE és TCe 90

    - 1,2 16V 75LE benzinmotor: ez a motor minden olyan kritériumnak megfelel, ami a Daciára is jellemző. Olcsó fenntartás, tartósság és könnyen karbantartható. Igen nyomatékos, már alacsony fordulaton is. Emellett a 75 LE vegyes üzemben mindösszesen 5,8 litert* fogyaszt 100 km megtételekor.

    - A TCe 90 egy újabb bizonyítéka a Renault motortervező tudásának: a downsizing elven készült turbófeltöltős motor fogyasztása is kiváló: vegyes üzemben mindössze 5,2l/100km*.

    LPG motor

    - A már említett 1.2 16V 75LE motor létezik LPG, vagyis gázüzemű verzióban is. Ez az alacsony üzemanyagköltségek miatt jóval olcsóbban üzemeltethető és jóval környezetkímélőbb is, hiszen a benzinmotorral szemben nincs kén, benzol és ólomkibocsátás.

    A dízelmotorok választékát ugyanannak az erőforrásnak két változata alkotja a dCi 75 és dCi 90:

    - Az 1.5 dCi motor megbízható, tartós, magas a nyomatéka és alacsony a fogyasztása, így nem volt kérdés, hogy a Renault csoport ezt a motort is megjeleníti a Dacia Logan MCV-ben. A fent említett két változat mindegyike csendes és takarékos, vegyes üzemben a fogyasztás akár 3,8l/100km* is lehet, a CO2 kibocsátás pedig 99 g/km*.

     * Fogyasztási és kibocsátási adatok a hatályos jogszabályoknak megfelelő NEDC-ciklus alapján.

  • TCe 90 benzinmotor

    Az Dacia Logan MCV-ben is elérhető a Renault Csoport TCe 90-es motorja, amely a vezetési élményt kombinálja az alacsony fogyasztással (5,2l/100km vegyes fogyasztás*) és károsanyag kibocsátással (120 g/km*). Mindehhez természetesen a már megszokott alacsony fenntartási költségek társulnak.

    A downsizing technológiának köszönhetően a motor 3 hengeres és 898 köbcentis (0,9 l) lett. Ez a kis erőforrás hihetetlenül reaktívköszönhetően a VVT változó szelepvezérlésnek, és a 90 LE teljesítményt 5 250 ford/percnél adja le.

    A nyomatékeloszlás is figyelemre méltó: 135 Nm nyomatékot képes leadni a motor, ennek a 90%-a már 1650 ford/percnél elérhető, így jól gyorsul, a városi közlekedésben is ideális. A piac egyik legjobb motorja így a kiváló utazási élmény és a hatékonység kombinációja lett.

     * Fogyasztási és kibocsátási adatok a hatályos jogszabályoknak megfelelő NEDC-ciklus alapján.