ÚJ MEDIA DISPLAY ÉS ÚJ MEDIA NAV LIVE

Fedezze fel új megoldásainkat, amelyek célja, hogy könnyebbé és kényelmesebbé tegyék utazásait.
Touchscreen - Dacia Media Display
A rendszereket úgy tervezték, hogy tökéletes vezetési élményt nyújtsanak Önnek!
Egyszerűsítse minden utazását a legújabb, 10”-os érintőképernyőbe épített multimédia rendszereinkkel, és használja:
  • az intuitív kezelőfelületet,
  • az online szolgáltatásainkat,
  • a vezeték nélküli okostelefon-tükrözést,
  • a valós idejű navigációt,
  • az Arkamys 3D hangzást,
  • az alkalmazásboltot.
 Az új Media Nav Live segítségével az utazás még sosem volt ilyen élményteli!
Új Media Display
Fedezze fel az új Media Display funkcióit és újdonságait!
10” screen - Dacia New Media Display
10” kijelző
Induljon útnak a Media Display-el és a 10"-os érintőképernyővel. Az Android 12 intuitív kezelőfelületével kezelheti járműve összes technológiáját, és nyugodtan vezethet.
Connected services - Dacia New Media Display
Online szolgáltatások
Akár a járművében, akár távolról, a MyDacia alkalmazáson keresztül, maradjon ura a helyzetnek az online szolgáltatásainkkal, amelyek létfontosságú és praktikus információkat nyújtanak Önnek (országfüggő).
Wireless smartphone mirroring - Dacia New Media Display
Vezeték nélküli okostelefon-tükrözés
Az Android Auto™ és az Apple CarPlay™ segítségével vezeték nélkül csatlakoztathatja okostelefonját, hogy hozzáférjen kedvenc alkalmazásaihoz, élvezze a zenét és a telefon funkcióit, miközben a szemét az úton tartja.
Új Media Nav Live
Használja ki az új Media Nav Live rendszer extra szolgáltatásait!
Connected navigation - Dacia New Media Nav Live
Online navigáció
Soha ne tévedjen el a csatlakoztatott navigációval, amely 8 évig ingyenesen, valós idejű forgalmi frissítéseket és folyamatosan frissített térképeket kínál.
App Store - Dacia New Media Nav Live
Alkalmazásbolt
Használja az App Store-unkat, hogy felfedezze a hasznos alkalmazásokból álló gyűjteményt, amelyet a Dacia intuitív és felhasználóbarát módon választott ki Önnek.
Arkamys 3D sound system - Dacia New Media Nav Live
Arkamys 3D hangrendszer
Élvezze kedvenc zenéit az Arkamys® által kifejlesztett 3D hangrendszerrel.

Válaszok minden kérdésére

Multimédia
Csatlakoztassa okostelefonját, hallgassa kedvenc zenéjét. A új Media Display és az új Media Nav Live új vezetési távlatokat nyit meg.
Hogyan tudom személyre szabni a műszerfal kijelzőjét?
A műszerfalat a kormányon található gombok segítségével személyre szabhatja (nézetmód, widgetek). Kiválaszthatja például a minimalista megjelenítést.
Hogyan tudom személyre szabni az új Media Display és az új Media Nav Live szolgáltatásomat?
A 4 widget személyre szabásával az új Media Display és az új Media Nav Live kezdőképernyőjét az Ön igényei szerint alakíthatja ki. Ezek segítségével közvetlenül hozzáférhet kedvenc funkcióihoz. 

Néhány gyors lépésben konfigurálhatja widgetjeit:
  • A főképernyőn nyomja meg és tartsa lenyomva a módosítani kívánt widget ikonját.
  • Keresse meg az új widgetet a listában, és válassza ki, hogy létrehozzon egy parancsikont a főoldalon.
  • Szükség esetén módosítsa a widget ikonok méretét.
  • Térjen vissza a kezdőképernyőre.
Honnan tudom, hogy elérhető frissítés?
Az értesítések képernyőjén egy automatikus üzenet tudatja Önnel, ha az új Media Display és az új Media Nav Live friss verziója elérhető.
Hogyan frissíthetem a rendszeremet?
Az új Media Display és az új Media Nav Live automatikusan frissül, amint elfogadja a felkínált frissítést. Nem kell csatlakoznia semmihez.
Hogyan frissíthetem a HERE navigáció térképét a Media Nav Live segítségével?
Az Ön HERE Navigáció térképei vezeték nélkül és automatikusan frissülnek.
Hogyan változtathatom meg a multimédia rendszerem nyelvét?
Menjen a menüsorból a járművéhez, és válassza a beállításokat. Ezután koppintson a Rendszer, majd a Nyelv elemre, és válassza ki a nyelvet.
Kompatibilis a telefonom az Android Auto™ vagy Apple CarPlay™ rendszerrel a járművemben?
Ellenőrizze, hogy telefonja kompatibilis-e a Dacia okostelefon-tükrözéssel az erre szolgáló oldalon.
Mit kell tennem, ha problémám van az új Media Display és az új Media Nav Live szolgáltatással?
Ha az új Media Display és az új Media Nav Live meghibásodik, forduljon a Dacia ügyfélszolgálatához.
Online szolgáltatások
Használja ki a Dacia csatlakoztatott szolgáltatásainak teljes kínálatát az új Media Display és az új Media Nav Live segítségével.
Hogyan tudom aktiválni a fedélzeti szolgáltatásokat?


A Dacia szakembere gondoskodik róla! Az Ön online szolgáltatásai a jármű átadásakor aktiválódnak. További információért forduljon a Dacia ügyfélszolgálatához.

Hogyan használhatom a csatlakoztatott szolgáltatásaimat?
Egyes szolgáltatások közvetlenül az új Media Display és az új Media Nav Live rendszeren is használhatók. Másokhoz le kell töltenie a My Dacia alkalmazást. Töltse le Android vagy iOS okostelefonjára, és hozza létre My Dacia fiókját.

Tipp: a szolgáltatások használatához győződjön meg arról, hogy járműve a hálózat lefedettségi zónájában van.
Hogyan tudhatom meg, hogy a csatlakoztatott szolgáltatásaim aktiválva vannak-e?
 Annak megállapítása, hogy a csatlakoztatott szolgáltatások aktiválva vannak:
  • Jelentkezzen be a My Dacia fiókjába.
  • Ha nem történt meg a jármű átadásakor, szinkronizálja járművét a My Dacia fiókjával.
  • Lépjen a My Dacia alkalmazásban a Szerződések oldalra. Az egyes szolgáltatások állapota fel van sorolva.

Meghibásodás esetén forduljon a Dacia ügyfélszolgálatához.
Hogyan újíthatom meg a csatlakoztatott szolgáltatásaimat?
Újítsa meg csatlakoztatott szolgáltatásait okostelefonja segítségével a My Dacia alkalmazásban. A megújítás hamarosan számítógépén is elérhető lesz a Dacia Connect Store fülön keresztül.
Hogyan tudom kikapcsolni a csatlakoztatott szolgáltatásaimat?
A járművéhez kapcsolódó szolgáltatások ideiglenes kikapcsolásához kezelje a titkosítást az adatgyűjtés kikapcsolásával. 

Ezt a következően teheti meg:
  • Az adatgyűjtés megtagadásával a profilváltáskor megjelenő ablakban.
  • A jármű beállításait bármikor elérheti a hálózat és internet, majd a csatlakozás menüpontot kiválasztva. Ezután szerkesztheti a beállítást.
Használhatok személyes hotspotot a csatlakoztatott szolgáltatásaim használatához?
A személyes hotspot lehetővé teszi, hogy okostelefonja mobil adatátviteli hálózatához kapcsolódva csatlakozzon az internethez.
Használhatja az App Store-ból letöltött alkalmazásokat is.
Ha használom a csatlakoztatott szolgáltatásaimat, milyen adatok kerülnek megosztásra a Dacia és a HERE között?
A Dacia és a HERE Navigáció szolgáltatásainak működéséhez különleges adatokra, például földrajzi helymeghatározásra van szükségük.
További információkért kérjük, olvassa el a Dacia személyes adatkezelési szabályzatát.

Mit tegyek, ha valamelyik csatlakoztatott szolgáltatásom nem működik?
Ha a csatlakoztatott szolgáltatások nem működnek, először is ellenőrizze, hogy beleegyezett az adatmegosztásba. Enélkül a csatlakoztatott szolgáltatások nem lesznek elérhetők.

A My Dacia távoli szolgáltatások használatához győződjön meg arról, hogy helyesen szinkronizálta My Dacia fiókját a járművével.

Ha a probléma továbbra is fennáll, forduljon a Dacia ügyfélszolgálatához.
Hogyan törlöm az adataimat, ha továbbértékesítem a járművet?
Ha továbbértékesíti autóját, ne felejtse el törölni személyes adatait. Egyszerűen csak vissza kell állítania a multimédiás rendszerét a rendszergazdai profilból (az autóban létrehozott 1. fiók) az alábbi lépésekkel:
  • A járműről menjen a beállítások, majd a rendszer és végül a visszaállítás opcióra.
  • Kattintson a gyári beállítások visszaállítása, majd a visszaállítás és a gyári konfiguráció visszaállítása gombra.
 Ne feledje, hogy az alábbi utasításokat követve törölje járművét a My Dacia fiókjából is:
  • Jelentkezzen be a My Dacia fiókjába.
  • Válassza ki a szóban forgó járművet a virtuális garázsból.
  • Kattintson a jármű törlése gombra.
Profilkezelés
Hozzon létre és kezelje az új Media Display, az új Media Nav Live és a My Dacia funkciókat a teljes és személyre szabott multimédiás élmény érdekében.
Létre kell hoznom egy felhasználói profilt?
Nem kell felhasználói profilt létrehoznia. Vendégként is bejelentkezhet, így hozzáférhet a legtöbb elérhető szolgáltatáshoz. A My Dacia távoli szolgáltatásait azonban nem tudja használni, ha nem rendelkezik kapcsolódó fiókkal.
Hány profilt hozhatok létre az új Media Display és új Media Nav Live rendszeremmel?
Legfeljebb 5 felhasználói profilt hozhat létre az új Media Display és új Media Nav Live rendszerben.
Hogyan tudom személyre szabni a profilomat?
Személyre szabhatja profilját a My Dacia fiókjaival való összekapcsolással, és letöltheti kedvenc alkalmazásait az App Store-ból.
Milyen elemeket tudok személyre szabni a felhasználói profilomon?
A My Dacia fiókjához kapcsolódó új Media Display és Media Nav Live profilja még személyre szabottabb élményt nyújt Önnek.
  • Navigáció: mentse el navigációs beállításait és kedvenc úti céljait az új Media Nav Live rendszerben.
  • Járműfunkciók: mentse el néhány kedvenc beállítását, például az utastér hőmérsékletét és a kedvenc rádiócsatornákat.
  • Infotainment: töltse le kedvenc alkalmazásait az App Store-ból, hogy az Önnek megfelelő vezetési élményt teremtsen.
Használhatom ugyanazt a My Dacia bejelentkezést különböző profilokhoz?
Csak az első létrehozott profil regisztrálhat My Dacia fiókot.
My Dacia
Minden kérdése a My Dacia csatlakoztatott szolgáltatásaival kapcsolatban.
Mely okostelefonok kompatibilisek a My Dacia alkalmazással?
A My Dacia alkalmazás kapcsolódó szolgáltatásainak használatához a készülékének legalább a következő verzióval kell rendelkeznie:
  • Android 9.0 vagy újabb verzió
  • iOS 14.0 vagy újabb verzió
Hogyan adhatok hozzá egy járművet a My Dacia fiókomhoz?
Kereskedője segít szinkronizálni My Dacia fiókját a jármű átadásának napján:
  • Indítsa el a My Dacia alkalmazást.
  • Kattintson a képernyő bal felső sarkában lévő „Jármű” ikonra.
  • Kattintson a „Jármű hozzáadása” gombra az oldal alján.
  • Adja meg járműve alvázszámát, hogy hozzáadhassa azt a My Dacia tárhelyéhez.
A járművet bármikor törölheti a hozzáadott járművek listájáról.
Hogyan kapcsolhatom össze a járművet a My Dacia fiókommal?
Kereskedője segít szinkronizálni My Dacia fiókját a jármű átadásának napján:
  • Szálljon be az autójába.
  • Győződjön meg róla, hogy bezárta a My Dacia alkalmazást.
  • A járművét hozzáadjuk a My Dacia fiókjához és szinkronizáljuk azzal.
 Megjegyzés: Egyszerre csak egy My Dacia fiók kapcsolható a járműhöz.
Több járművet is összekapcsolhatok a My Dacia tárhelyemmel?
Igen, több járművet is összekapcsolhat ugyanahhoz a My Dacia fiókhoz. Márkakereskedője segít szinkronizálni My Dacia fiókját a jármű átadásának napján. Ehhez szükséges:
  • Szálljon be autójába.
  • A profil konfigurálásának lépései során adja meg a My Dacia bejelentkezési adatait (e-mail és jelszó). Győződjön meg róla, hogy bezárta a My Dacia alkalmazást.
  • A járművét hozzáadjuk a My Dacia fiókjához és szinkronizáljuk azzal.
 Megjegyzés: Egyszerre csak egy My Dacia fiók kapcsolható a járműhöz.

Kapcsolhatom ugyanazt a járművet több My Dacia fiókhoz is?
Nem, ugyanazt a járművet nem kapcsolhatja több My Dacia fiókhoz.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Van valamilyen specifikus kérése?
06 80 100 051 *
Hétfőtől péntekig, 8:00 és 16:30 között.

Az időmegtakarítás érdekében tartsa készenlétben a jármű forgalmi engedélyét, és jegyezze fel a rendszer szoftverének verzióját. Ezt leggyakrabban a beállítások képernyőjén találja meg. 

* Normál díjszabású hívás.
Lépjen kapcsolatba velünk


Lépjen kapcsolatba velünk űrlapunkon keresztül.

Fedezze fel a Dacia világát

Dacia range
Dacia kínálat